Επιστροφές

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί και μετά την εκτέλεσης της με δύο τρόπους, είτε με απευθείας τηλεφωνική επικοινωνία είτε με email αναγράφοντας πάνω τον αριθμό παραγγελίας και αριθμό ακύρωσης. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει αποσταλεί και επιθυμείτε να την ακυρώσετε θα υπάρξει η χρέωση των μεταφορικών τόσο της αποστολής όσο και της επιστροφής, και τα προϊόντα θα επιστρέφονται πίσω στην εταιρεία. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει πάντα να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και στις συσκευασίες όπως αυτά απεστάλησαν.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

O πελάτης έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε. Από την ημερομηνία αποστολής της αίτησης υπαναχώρησης το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην εταιρεία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών ενώ τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί άθικτο και σε άριστη κατάσταση με την αυθεντική συσκευασία του και όλα τα παρελκόμενα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρεία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με μεταφορικά μέσα της εταιρείας μας είτε μέσω courier. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρεία και η εταιρεία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα εντός της εγγύησης του προϊόντος, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 άρθρο 3 παράγρ.4 που αφορά τις αγορές από απόσταση (ηλεκτρονικές αγορές) , η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει επιστραφεί.

Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα ( αφού ελεγχθεί η κατάσταση των προϊόντων που επεστράφησαν ) και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας εντός 15 εργάσιμων ημερών ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.

 

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Close Popup
Μετάβαση στο περιεχόμενο